sedih :'(




arghhh ! kenape kau mesty kate perkataan tuh ? kenape kau mesty nak tinggal kan aku ? kenape kau mesty jauh dengan aku ? kenape msty kau nak tnggal kan family kau ? kenape kau mesty buad aku nanges ? kenape kau bagy alasan tuhh ? kenape ? kenape ? kau tau kan yang kau tuu kawan aku .? memang kite penah couple n penah janji antare satu same laen . takkan sebab aku clash dengan kau ,, kau akan tnggal kan aku dengan family kau ? kan kite penah janji kalau kite takde jodoh kau dengan aku akan jadi bestfriendforever ? weyhh aku tana kau tinggal aku dengan family kau ! aku nak kau teros ade kat cc aku . kau membe aku ryte ? aku sayang kau . alasan kau nak tinggal kan aku kau nak smbong belaja come on lahh weyhh if kau nak sambong belaja sekali ponn ambek lahh yg dekatdekat sinie jeaa jangan jadikan tuh satu alasan tokk kau jauh dary aku okayy .?? aku juz na kau tau yang aku sayang kau ! :face41:


mohd zaiful bin mahazer www.tips-fb.com
korang taksuke ? maaf tiade butang unlike if suke like je :))

0 coretan anda: